Ogólne warunki składania i uznania reklamacji Klienta

  • Klient powinien wypełnić rzetelnie dane zgłoszenia online. Poprzez kliknięcie przycisku WYŚLIJ Klient potwierdza zgodność podanych informacji z rzeczywistością.
  • Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru, określonych w instrukcji użytkowania.
  • Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego (Klienta) o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
  • W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce, w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji, kopią dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Towar powinien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu (towar uszkodzony podczas wysyłki nie będzie podlegał naprawie lub wymianie w ramach gwarancji).
  • Prawo do składania reklamacji przysługuje jedynie w okresie ochrony gwarancyjnej.
  • Niespełnienie powyższych warunków będzie skutkować odrzuceniem reklamacji.

ETAPY PROCESU REKLAMACJI

Image
Image
Image
Image

FORMULARZ REKLAMACJI

pola oznaczone * są obowiązkowe

Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.
Wypełnij wymagane pole.

Publish modules to the "offcanvas" position.